Is it YOU? We are looking for Superheld voor Team De Universiteit Amsterdam!

Is leren jouw grote passie? Wil je samen een community runnen, leren innoveren en co-creeren? Ben jij creatief en hands on? De Universiteit zoekt een superheld die met ons De Universiteit in Amsterdam nog beter op de kaart wil zetten.

Zelfcompassie feature

Leren en co-creeren bij De Universiteit – wie en wat?
De Universiteit is een community van mensen die hun leven lang willen blijven leren. Een plek waar iedereen zich persoonlijk kan ontwikkelen, uit eigen passie én op kracht van de community. Zo innoveren we leren, samen.

Hoe doen we dat?
Wekelijks co-creëren we interactieve en creatieve workshops, wekelijks in Utrecht en om de week in Amsterdam. Als katalysator van de community is er een klein team om het leren van de community te faciliteren en De Universiteit in een stroomversnelling te brengen.

De Universiteit klaar voor ‘the next step’
Sinds twee jaar geven we om de week workshops in Amsterdam. En daar willen we meer aandacht en energie voor. We zoeken daarom iemand die De Universiteit in Amsterdam wil helpen doorontwikkelen. Concreet betekent dit de betrokken groep leergierige mensen verder uit te breiden en zo zoveel mogelijk mensen te faciliteren, stimuleren en inspireren met onze manier van leren.

Downloading 2013

Ben jij een leergierige Superheld?
Ben jij gedreven om mensen te empoweren in hun leerproces? Om de passie voor persoonlijke ontwikkeling leren te verspreiden? Om leren te innoveren? Ofwel wil jij ons team versterken in Amsterdam?

We zoeken een leergierige superheld die het heerlijk vind om mensen bij elkaar te brengen en aan elkaar te verbinden, gevoel heeft voor organiseren, goed kan schakelen, hands-on is, initiatief durft te nemen, en oog heeft voor wat er speelt binnen de community.

Team De Universiteit – wat kun je verwachten?
We werken samen om De Universiteit en onszelf te ontwikkelen. Ieder teamlid werkt vanuit zijn of haar gedrevenheid. Je kiest je inbreng met de focus op jouw kwaliteiten en leerbehoeften. Daarbij helpen en stimuleren wij elkaar om nieuwe dingen uit te proberen en surfen we op de kracht van de community. We zijn een informele groep met verschillende en aanvullende achtergronden, delen een passie en visie voor leren.

Praktisch: om onze energie ook te voeden uit vooruitgang, vragen we van elkaar dat we 1 dag per week besteden aan De Universiteit. Dat we regelmatig aanwezig zijn op de workshop avonden zelf, wekelijks een skype check-in, en dat we 1x in de maand in bij elkaar komen om te meeten en te bouwen. Het gaat in ieder geval om een periode van februari tot en met juni 2015.

Oh, en hadden we al gezegd dat je met toppers als Steven, Tijmen, Zina, Marleen en James werkt?

Ben jij of ken jij deze superheld? Mail naar deuniversiteit@gmail.com, of contact James Smith op Facebook.