De Universiteit gaat door in 2012!

Jajaja we gaan door! We hebben er zin in, zoveel zin zelfs dat er een heuse agenda is gemaakt. Je kan er op rekenen dat De Universiteit de komende tijd op iedere maandagavond een programma heeft wat natuurlijk door ons allemaal vorm wordt gegeven.

In 2011 hebben we gezamenlijk nagedacht over wat we belangrijk vinden om te leren. We hebben gemerkt dat er uiteenlopende onderwerpen zijn waar we mee aan de slag willen. Een deel van deze onderwerpen gaat over het vinden van onze eigen plek in de wereld: wat je belangrijk vindt, hoe dit vorm te geven en uit te dragen. Binnen de reeks Leiderschap gaan dit en andere perspectieven op Leiderschap onderzoeken. Vanaf maandag 16 januari vindt dit om de week plaats (de oneven weeknummers). Het levert een grote meerwaarde op als alle Creative Learners (de mensen die komen en meedoen, jullie dus!) de reeks in z’n geheel willen volgen.

De Soirée Libre is de vrije avond van De Universiteit. Hier gaan we iedere andere week met afwisselende onderwerpen aan de slag die niet direct met elkaar verband hoeven te houden. Op maandag 23 januari is de eerste Soirée Libre met Tim Woensdregt: The Art of Changing the Brain, waarin we nieuwe kennis uit de hersenwetenschap demonstreren en inzetten voor ons eigen leren.