Holy smokes, wat is er gebeurd? Toen Marien en ik in november 2011 met een pilot-reeks van De Universiteit startten hadden we natuurlijk wilde plannen. Maar dat die reeks zou uitgroeien tot De Universiteit zoals die nu is hadden wij van te voren niet bedacht. En ook niet kunnen bedenken. 4 ogen zien meer dan 2, en een community bedenkt meer vette dingen dan wij.

Allemaal, dank jullie wel! Het is een mooie rit geweest en we zitten er nog midden in! Nu organiseren wij even niks (aaaah). Einde academisch jaar zullen we maar zeggen. Het ‘probleem’ met zo’n zelfsturende community is dat als je een zomerstop voorstelt er niet gestopt wordt. Mensen nemen meteen heft in eigen hand en organiseren gewoon zelf events/avonden. Houd de facebookgroep dus goed in de gaten! In september zijn we in ieder geval weer terug! Natuurlijk komen we terug! 10 september staat geboekt. Wat we gaan doen? Nog geen idee. Maar we willen natuurlijk knallend starten! Heb je ideeën? Die zijn meer dan welkom!

We willen je deze zomer ook uitnodigen weer eens even stil te staan bij wat je komend jaar allemaal zou willen leren. Laat je inspireren. Ontdek nieuwe leerdoelen. Of bedenk wat we met De Universiteit nog meer kunnen doen! Zou vet zijn als we die komend jaar met elkaar kunnen verwezenlijken!

Tijmen